Domů » Videa » T-Vena Studio » Nezařazené » Decibely lásky (Recenze)

Decibely lásky (Recenze)

Share Button

Decibely lásky jsou příběhem tří generací, které prožívají své touhy, sny, naděje i zklamání, a přitom nepřestávají věřit na lásku, přátelství a lidské souznění. Okolnosti se mění, ale věčná touha milovat a být milován zůstává.Mladý umělec Dan (Filip Cíl) sní o úspěchu, ale zatím si odpykává veřejně prospěšné práce při úklidu města. Jeho šéfem je Kristián Hovorka (Rudolf Hrušínský nejml.), který spolu s Otou (Pavel Horváth) pracuje v Technických službách na Plzeňském magistrátu, kde mají na starosti úklid města. Dan se na diskotéce seznámí s  Betkou (Alžběta Bartošová), Kristiána zaujme Danova pohledná sestra Danka, která za bratra stále žehlí jeho průšvihy. Ne všechno ale vychází. Betčina nepřejícná kamarádka (Aneta Vrzalová) a její přítel Robert (Jakub Grafnetr) se rozhodnou vše zkomplikovat nefér hrou. A zatímco Danka s Kristiánem hledají cestu, jak konečně zakotvit „v neklidných vodách života“, tak Kristiánův táta Láďa (Rudolf Hrušínský ml.) a Betčina šarmantní tetička (Iva Janžurová) dokazují celému světu, že věk je pouhé číslo. Kristiána navíc čeká, spolu s nápravou dávné křivdy, jak mu to radí jeho nejlepší kamarádka Lenka (Lucie Vondráčková), i nalezení „cesty“ k dceři Jitce (Marika Šoposká).(Falcon

Komedie / Muzikál / Romantický
Česko, 2016, 91 min

Režie: Miloslav Halík
Scénář: Miloslav Halík
Kamera: Vladimír Smutný
Hudba: Michal David
Hrají: Iva Janžurová, Rudolf Hrušínský ml., Alžbeta Bartošová, Filip Cíl, Aneta Vrzalová, Lucie Vondráčková, Pavel Horváth, Petra Svoboda, Rudolf Hrušínský nejml., Roman Vojtek, Václav Kopta, Martin Hejný, Marika Šoposká, Jakub Grafnetr, Michal Kurtiš, Karel Gott, Charlotte Ella Gottová
Produkce: Michal David, Miloslav Halík
Střih: Jiří Brožek
Zvuk: Jiří Klenka, Michal Houdek